Uppvaktad på födelsedan...

Fantastiskt tack!

Till Sonja för en sån himla trevlig lunch och surr!

Min underbar familj Ulf Melissa, Daniel, Malin Paulin och Anders för de här!!!
Kunde inte bli bättre!




Tack till Ola , Birgitta , Christopher och Ann-Sofi för fina blommor och slanten till semesterfirandet:



Min lilla goa mamma för slanten!
Till Lisbet med familj för gratulation och slant

Och to my friends, mina härliga arbetskamrater:


...Och till Åsa, Eva, Britt.  som ringt och grattat idag!

...Jag som trodde att jag skulle skjuta upp min födelsedag...
blir så glad över all uppvaktning!!!

Kramar till alla! Ann


Carin i Västanå
2011-07-07 @ 22:56:02

Shit!Jag som hade tänkt skicka ett tidigt grattis-sms i morse men glömde naturligtvis!Du fyller ju samma dag som min brorsdotter så jag brukar komma ihåg dig.Hoppas du haft en bra dag!GRATTIS till dig.Vi har varit på Orup-konsert i stan ikväll o haft picknick i superbra väder!Sen semester från måndag som du!Kramkram

Ann till Carin!
2011-07-08 @ 09:03:11
URL: http://dansann.blogg.se/

Hej och TACK Carin! Som Du ser tänkte jag ju skjuta upp firandet tills på lördag då jag är ledig och samtidigt fira att semestern startat! Nu blir det att fira i två dagar, för jag firar ju igen på lördag vettu! Åh va härligt att gå på Orup-konsert...Jag gillar verkligen Orup! Vädret är ju fantastiskt nu, passande för konsert och picknick samtidigt! Har Du semester? Kram Ann




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0