Influensan...

...har nått till Vikbäcken!!!
Jag är frisk, peppar, peppar!!!
Ulf däremot, ligger med traditionella influensasymtom. Hög feber, huvudvärk och
en ordentlig värk i hela kroppen!
Vi hoppas att den "drar förbi" mej rakt av!!!
Kylan har slagit till igen dessutom, 25,5 grader kallt när jag var på väg till jobbet!
Ljuset börjar bli påtagligt iallafall! Det känns gott det!

Vi är nu inne på den tredje "vardagsveckan", sen julledigheten, det går ju faktiskt undan ändå.
Lite småplaner finns för helgerna framöver. En tripp till Paulin och Anders, nån helgdag, ser vi fram emot. Femtio-årsfest för Ove i Höglunda och Kändiscurling på Hammarn finns inskrivet i kalendern.....hittills! Det känns lagomt! Det sägs att ordet lagom bara finns i svenska språket och anses som "ett icke så fint ord"! Jag kan tycka att det låter väldigt skönt ibland med ordet "lagom"....Väldigt "lagomt " på nåt vis! Sån ä jag!
skogsnuvan
2011-01-27 @ 08:38:16
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Jag blev smittad med magsjuka när jag var till Liden och har legat som en utslängd disktrasa hela dagen igår. Hatar att spy




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0