Lucia på Himlavalet!

Farmor som jag är gör att jag får uppleva nå så mysigt som lucia på dagis!!!
Himlavalvet har väl sisådär ca 70-80 glada, goa barn mellan ett och fem år!
Där firades lucia med alla barn!
Det firades ute och där samladas alla mammor, pappor och en rejäl samling, farmödrar, farfädrar, mormödrar och morfäder!!!
Jag blir alldeles varm inombords vid minnet av den härliga barnaskara.... som underhöll oss!!!
Det var lucior, tärnor och tomtar, den ena sötare än den andra!
Och allra sötast var förstås lilla tomten Melissa!!!!

....I ett hus vis skogens slut.....

 

Stoltaste farmorn med finaste tomten:



Monica Röstlund
2011-12-19 @ 19:16:45

Lilla randiga mössan längst fram är min tjej Sara.

Monica

Ann till Monica!
2011-12-20 @ 08:40:53
URL: http://dansann.blogg.se/

Hej Monica! Ska kolla på bilderna om vi har nån där Sara syns mera! Om det finns, så kan jag maila den till Dej! Hör av Dej på [email protected] så får jag din mailadress!

Anette
2011-12-21 @ 12:27:09

Så härligt! Liam ringde o berättade om sitt Luciafirande på dagis o att tomten hade kommit dit,vilken lycka! Sen sa han -mojmoj, jag har gjort en koja under bordet, kan du komma o titta på den? Gud vad jag önska att jag bara kunde sätta mig i bilen o fara iväg en liten sväng.Åker upp till nyår,längtar. God jul till dig o din familj.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0