Solstrålarna!

Hösten kan verkligen stråla...
...på olika sätt!!!

När jag la in de här bilderna på Facebook så fick jag
en fin kommentar av Susanne:  -"Solstrålar på olika sätt  :)"! Skrev hon!

Å just precis så är det. Alla tre bilderna är tagna under helgen som var.

Den här tog Ulf tidigt i söndagsmorse, uppå berget ovanför Kullsta, då dimman fortfarande delvis låg kvar. Solstrålarna har sakta och vackert sökt sej emellan trädstammarna:




Den här läckra Solrosen med sina knallgula blomblad såsom solstrålar, växer på mitt på ett hygge i Valla. Alldeles bredvid där Daniel och Malin och Melissa  bor.
" - Hrmpf! Sa Daniel ! -Här har jag satt solrosfrön vid husväggen under de år vi bott här, och det har inte kommit upp nån solros...men därute ...mitt på hygget där har det kommit upp en ...alldelels av sej själv!" :




Den allra goaste, finaste och gladaste solstrålen av alla:

Skatan
2010-09-30 @ 07:06:40
URL: http://skatanstankar.wordpress.com

Åååh vilka fina härliga solstrålar ... och härligast av dem alla är förstås ... du säger det själv ... den glatt skrattande lillgrabben.



Kram!

Ann till Skatan
2010-09-30 @ 11:45:42
URL: http://dansann.blogg.se/

Hej Skatan!

Ja tom hösten kan stråla på sitt sett...

Ja, småbebisar är ju väldigt lika oavsett kön, vill bara glatt berätta för Dej att min gladaste lilla solstråle är en liten tjej som heter Melissa!!!

Kram till Dej! Ann




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0