Kära Mor fyller år!

Nu i helgen var det dags igen! Dags igen för fest!
Nu var det kära lilla Mors tur!
80 bast! Inte illa ! Dessutom den yngsta 80-åring som jag känner!!!
En liten, nätt brud! Som nått upp den ärofyllda åldern!
Hon fyllde i fredags!
Hela dan kom det gratulanter i en strid ström!
I lördags dök det upp fler gratulanter!
Ulf och jag som vid det här laget har en viss erfarenhet av att tillverka smörgåstårtor hade gjort en för varje dag:
 

I lördags kom Bertil och han hade nyckelharpan med sej så det blev härlig musik i mammas kök!
Gratulant ända från USA dök upp i samma veva! Nisse!


I lördagskväll var det dags för grillmiddag med ett gäng nära och kära som hyllade Momme lite extra.
Ola och Birgitta, Ulf och jag.
Paulin kom hem från Sundsvall. Daniel, Malin och Melissa kom förstås.
Sune och Katarina, Mats, Eivor och Emina!
Ett glatt gäng som startade med lite mingel och "Hipp Hipp Hurra!"


  

 

 



En skön trivsam helg med familj och nära vänner runt om lilla mamma!

skogsnuvan
2010-06-23 @ 07:09:32
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Ja, sannerligen kan man då inte tro att den lilla nätta dockan fyller 80 Helt otroligt. Gratta från mig lite i efterskott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0