Bygdetrav på....

....Ammerå travbana!
Är jag alldeles strax på väg att åka på!
Jag ska som vanligt jobba i toton!
En trevlig uppgift tycker jag!
Första start är kl 13:30, så jag ska se till att jag är där en stund före så jag kan uppdatera mej lite med det praktiska!
Vädret är toppen! Vi hoppas att det kommer mycket folk!!! Som spelar och VINNER!!!

Ulf som är i Norge med Daniel och 6 grabbar till har ringt och lät glad och nöjd!
Skapligt med fisk har de fått, Torsk, Sej, Makrill bl a.
Höjdpunkten för Ulf var igårkväll när han fick en 10,6 kg:s Hälleflundra på kroken!
Idag är de ute med "storbåten", längre ut i havet! Borde bli bra med fisk!!!
Vädret är soligt och fint där dom är! Vilken resa!

Nä! Bäst att tänka på Bygdetravet nu!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0