Tre år .....


....som bloggare!

I fjol skrev jag att vissa saker förändras inte så mycket på två år!
Konstaterar att det förändras inte så värst mycket på tre år heller!

Tindra är bruden som är "Still going strong"!

Som den fotomodell hon är, sätter hon sej så snällt på samma ställe med morgontidningen i "högsta hugg"!
Hon är hemma på Vikbäcken på kollo den här veckan, hon och Zippy! 
Lite fågeljakt med Daniel är det också tänkt att det ska bli!




Så här såg Tindra ut vid sextiden på morronen, 23 augusti 2007,
när jag skrev mitt allra första inlägg och hade med den här bilden på Tindra.....




...Och så här såg Tindra ut i morse, också vid sextiden, den 23 augusti 2010!



Ser att krukan är densamma och dessutom sitter det även i år Margueritor i den!
Jag förändrar mej inte så värst mycket jag heller!

Det är ju faktiskt lite kul!

Den förändring man kan lägga märke till om man tittar riktigt nog på de båda bilderna är Sunes och Katarinas vedbod, som med tiden blivit större och nu är målad i falurött!

skogsnuvan
2010-08-23 @ 19:03:37
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Ja precis likadant ser det ut och så kan det vara. Ibland är allt lika men idag ifjol var vi på Forsmonöjet och hade kul. Det bästa med min blogg är att man ser vad som hände ijol samma dag. Det är kul. Min dator är paj igen så nu sitter jag hos Helen. Det blir nog lite bloggat ett tag nu tyvärr.

Kjell
2010-08-27 @ 02:02:41

Tycker väl egentligen att det mest korrekta man kan säga är att det både förändras mycket, samt att det inte förändras så mycket under åren.



Får gratulera till 3års jubileumet av bloggen;)

Ann
2010-08-27 @ 12:00:21
URL: http://dansann.blogg.se/

Hej !

Skogsnuvan! Ja, visst är det bra med bloggen att man kan ha den som en egen minneskalender...Det är lätt att gå tillbaka och kolla om man funderar...

Vill önska dej en skön och LEDIG helg!

Kjell! Ja, Du har ju alldeles rätt, Det kan ju faktiskt bli STORA förändringar i ens liv....Att lilla Tindra inte förändras och vårt gemensamma, känns väldigt gott!!! Det känns tryggt på nåt sätt, för mej och förmodligen för Tindra också....Ha en skön helg! Och lycka till på spelningen på Holmsta imorrnkväll...

Lotta från Blekinge
2010-08-28 @ 01:18:33
URL: http://tomee.blogg.se/

Hej Ann & GRATTIS till dina 3 år som bloggare!!! Det har du gjort bra oxå,det är alltid roligt att komma hit å läsa hos dig (även om jag hållit mig lite ifrån allt vad bloggar heter,både andras å min egen,ett tag)



Ha det gott å hälsa Ulf!



Kram,Lotta <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0