Sommartid....

......det gillar jag!
Nu skulle det mer än gärna få vara sommartid året om för min del...gärna ljusare 1 timme extra på kvällen för jämnan......men det duger det här också. Visst känner jag av omställningen och blir lite tröttare på morronen de första dagarna...men det gör jag på hösten också och då man får sova en timme längre på morronen, så det har nog inte att göra med det, utan det är nog snarare själva omställningen i sej som gör mej tröttare. Nu har det pågått i så många år så nu vet jag ju orsaken....- ett par dagar till så känns det som vanligt igen....
...Nu njuter jag desto mer av den extra ljusa timmen på kvällen.

Jag har börjat med nåt som jag inte gjort förut förresten. Jag har lagt in en ljudbok på MP3:n. Så idag när jag tog en stavgångspromenad med Kajsa så lyssnade jag på första kapitlet på Isprinsessan av Camilla Läckberg. Inte dumt alls att lyssna på när man tar en promenad med nån av hundarna!

Ja, livet känns rätt så skönt just nu, så där lite lagomt vardagligt och avslappnat.

Det tycker Hilbert också:


- Må väl i sommartiden!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0