Med en aning vemod....

...men också med en pirrande känsla av ljuset, värmen och en skön tid framöver så har jag stoppat ner mina älskade tomtar, ljustakar, julgranskulor och juldukar i lådor och burit upp på vinden!  Nyinköpta gardiner har hängts upp i köket och i vardagsrummet. Va kul det är med nåt alldeles nytt just den här tiden! 
Helgen går mot sitt slut  och som vanligt har helgen rusat iväg! Å andra sidan så har jag hunnit  med fantastiskt mycket när jag tänker efter.


Hej då mina tomtar! Vi syns om sisådär en 10 månader!!!!!
Skogsnuvan
2009-01-26 @ 13:25:58

Jag ser att du nästan har lika många tomtar som jag. Även jag har fått undan de sista julgrejorna i helgen. Nu är det bara utegranen som fortfarande får skina i ett mörkt Fisksjön

Ann
2009-01-26 @ 15:25:51
URL: http://dansann.blogg.se/

Hej på Dej Anita!

Till saken hör att detta är en liten del av tomtarna..."Kånkade" upp på vinden med 9 stora kartonger...och då var juldukar och julgardniner INTE med...dem har jag i lådor i sovrummet! Men jag älskar alla mina tomtar! Lägger dem med ansiktet emot varandra i lådorna m m så de ska ha lite nöje av varann däruppe i mörkret! Ha! Kram Ann




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0