Nåt kul....

.....att se fram emot...igen!
Javisst har jag det!
Imorron åker jag till Kovland på "tjejfest"...ja... jag kallar det för det! Jag ska träffa mina vänner...som jag umgicks med ganska flitigt på det ljuva 80-talet! Numera så träffs vi ganska så sporadiskt men vi HAR fortfarande kontakt...och det är ju det som är det viktiga !
Kerstin, Annika, Christina och Ann....
Kerstin är det som "har fixat ihop det hela " och bjudit hem hela gänget till sitt mysiga hus i Kovland. Kram till Dej!!!
Vilken trivsam helg vi kommer att få!

En tanke inför den här träffen var att vi skulle ta med oss foton sen "vår tid"! Ja, tänk alla foton som man har i album och i "gömmorna"!
- Ja, så Ulf och jag har suttit ikväll och gått igenom en byrå vi har, full i foton...och tidningsurklipp...som inte ännu är inklistrade i album!
Men hörni!!!! Vilken rolig kväll vi har haft, Ulf och jag.....och vilka  aha-upplevelser!!! OjOjOj!
Dessutom har jag ännu inte kollat av albumen...det är liksom lättare ...så dem tar jag imorronbitti....jag vet ju att då blir det ännu fler aha-upplevelser....

-Att titta på gamla kort är ju bland det roligaste som finns!!!

Hittade förstås en del som blir aha-upplevelser för tjejerna imorron...oooh va kul!!!

Nu ska vi gå till sängs Ulf och jag! ......
Gonatt!!!
Lotta från Blekinge!!....
2009-02-28 @ 01:00:08
URL: http://tomee.blogg.se/

Va kul me tjejfest!Kommer säkert att bli superkuligt ;)

Ja det är roligt å titta på gamla kort,oftast iaf :))

Kram på dig!

Marie Lindgren
2009-02-28 @ 09:45:08

Hej Ann...

Klart att du kan komma på middag någon gång fast då får jag nog skärpa till mig har ju förstått att du har en alldeles ypperlig kock där hemma.. Visst är det kul att träffa tjejerna emellanåt och sammanfatta lite vad som hänt och att titta på gamla kort ja då ser man ju verkligen hur tiden rinner iväg.. Ha en trevlig helg // Marie

minnelli
2009-02-28 @ 15:25:09

hej svejs! hoppas du/ni får en toppenhelg. kolla in min blogg sen å kopiera de där och fixa. kan bli riktigt kul...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0