Annandagsparty.....

 .....Blev det också!
"Party-ränderna" sitter i ...Hahaha...!

Nu följde vi, både Ulf och jag med Paulin till Bispgården på Indalsleden. Hon hade fått förfrågan från Speedfreak om hon ville sjunga några låtar med dem på annandan!


En trivsam utekväll då vi träffade lite "gamla kompisar, smuttade öl lyssnade på Speedfreak med Paulin  och mådde allmänt gott!

Vi träffade t ex familjen Tosun...Å det var ju inte igår! De är som vanligt lika glad och gästvänlig!



  

Så var det då dags för Paulins gästspel:


  

Frampå nattkröken for vi hem i full snöyra!
Vintern har "blommat ut" på allvar nu och det snöar varje dag...Men då det är kallt så är det den lätta, vackra, sköna snön...å är det vinter så ska det va vinter!!!

Jag har ju lite av ett jullov jag och är ledig hela veckan ut! Så skönt och avkopplande...Förutom de två partajkvällarna så har jag verkligen tagit det lugnt! Soffan är "varm" hela tiden, då jag tillbringar mycket tid i den...
Idag ska jag iallafall ut på en sparktur har jag tänkt! Inväntar Paulin så kan vi ta med några av hundarna...

Jullediga vänner kommer på besök, så vi har vänner här varje dag. Julen är ju gemenskapens högtid! Det känns verkligen!

Atlas käkar och växer...Han kommer att växa upp till en stor och klok hund...Han kan verkligen lyssna...redan...Det bådar gott!
Då han har fem stora hundar att "stöka  på "med så gäller at att vila emellan varven:


Med en av mina vackra Amaryllisar vill jag önska GOD FORTSÄTTNING:

Lotta från Blekinge!!....
2009-12-28 @ 23:37:42
URL: http://tomee.blogg.se/

Halli hallå!

All våran snö har regnat bort nu :-( Förra veckan vid den här tiden var det sååå vackert här med mkt snö....Jätteglad iaf att vi hade snö på julafton,regnet kom på juldagen.....



Gott slut och Gott Nytt År 2010 önskar jag dig å Ulf med varma kramar <3

skogsnuvan
2009-12-29 @ 08:14:36
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Vilken tjusig blomma. Mina har en förmåga att blomma antingen före eller efter jul. Kallt 32 grader må du väl för sjutton tycka är onödigt kallt eller....

Ann
2009-12-29 @ 12:34:49
URL: http://dansann.blogg.se/

Hej tjejer!

Lotta! Vilken tur att ni hade snö på julafton...Tråkigt att det har regnat bort...

Anita!Idag är det helt klart för kallt...ute! Det är synd om dom som har hand om slalombacken...Den kan ju inte vara öppen..Jag gläds åt att jag är ledig och kan vara inne och elda och inte behöver fara nånstans och bara koppla av...Och jag är glad åt den vita, fina, lätta snön, igår var det ett kanonsparkföre...Jag gillar ju att åka spark jag...

Kram Ann

skogsnuvan
2009-12-30 @ 22:40:07
URL: http://bloggagratis.se

Gott nytt år på dig Ann och må vi få dansa lika mycket nästa år som vi gjort det här.

Kjell
2009-12-30 @ 22:46:33

Sticker ut hakan och önskar ett gott nytt år till dig och Ulf//KB




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0