Påskdagen....

....började med en rejäl sovmorron för min del....Oooohhh vad skönt det var! Solen sken som vanligt . Och det var aningens  kallt....som vanligt.
Ulf hade fått frågan från min kusin Berit nere på Bottnan om han ville komma och skjutsa barnebarnet Axel en sväng på skotern. Axel  gillar sånt med motor stenhårt men har aldrig åkt skoter. Tacka för det! Ulf lånade Anders skoter och for ned. Jag åkte bil! Och tog med kameran! Här måste förevigas!
Alla tre barnen fick sej en åktur! Här är två av dem::
    
Axel o Ulf                    Hanna o Ulf


På eftermiddagen blev det en skön vilostund på soffan!  Till "Ett Herrans liv- Påskspecial" och en
stund konståkning!
Åsså var vi bjuden till Paulin och Anders på grillat!...Mums vad gott det var!
Tack Paulin och Anders!

Efter dokumentären "Hockeyhjärtan" som handlade om hur lilla Ö-vik fått till 24 st NHL-proffs
så somnade jag gott!

skogsnuvan
2008-03-24 @ 17:16:01
URL: http://skogsnuvan.bloggdog.se

Med lite brännande kinder sitter jag och bloggar lite innan vi ska till Sture o Helen och äta pitepalt. Vi har varit i ängelsviken idag och haft en liten inoffisiellt pimpeltävling. Ola vanna förstås som vanligt. En härlig helg. Roligt att vi haft så fint väder Jag har längtat efter solen Kram på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0