Norrlands Gulds.....


....Dubbel-CD "Utvalda Guldhits", den ska jag köpa! Underbart bra låtar som passar mej alldeles otroligt!

Skivan släpptes igår och finns den inte att inhandla inom närmaste omgivningen nu så ska jag beställa den på CDON eller Ginza....jag vill ha den snart!!!


Hörde förresten en härlig låt på radion alldeles nyss, "Under the Blue Moon" med Boppers (-icke att blanda ihop med traditionella Blue Moon). Det här måsta vara en rätt så ny låt men med 50-talsstuk....
Den var BRA!


När det gäller Norrlands Guld, så går ju inte ölen av för hackor heller. Dessutom har de en bra reklam på tv.

Och sen har vi ju bilden på burken och flaskan, det säjs att den föreställer berg och dalar invid Indalsälven, utefter Indalsleden, det är ju lite häftigt! På Norrlands Gulds lättölsfalskor står det (- jag tror att det är sanningen ) den rätta anledningen till varför Kung Chula Longkorn gjorde sin Norrlandsresa 1897 och
hamnade i Utanede. "Han ville vara sej själv för en stund"!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0