Gott slut....

...och menyfundering?

- Läste i en av våra tidningar häromdan, en krönikör, funderade,  när man skulle säja  "God fortsättning" eller "Gott slut" ...?....Tänk , då blir jag lite matt, när man lägger energi på sån funderingar...jag menar....det spelar väl ingen roll vad man säjer utan hur man säjer tycker jag!!!!  -Alla trevliga tilltalsuttryck är väl bra! Huvudsaken är ju att man ser sina medmänniskor och att man är glad!!!!

Till nåt helt annat!
Imorron är det Nyårsafton! Vi brukar  alltid fira den med med min barndomsvän! I år är det ändrade planer. Hundar, fyrverkeri och löpning har medfört att vi spar´ vårt firande till nån annan helg....då vi stället ska  umgås en hel helg.
Jag önskar Dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR Vanja! Vi hörs per telefon istället imorronkväll....... 
.....förmodligen klockan 24!!!
Det betyder att Ulf och jag ska äta vår nyårsmiddag bara vi två.....nu är vi mitt upp i planeringen...
....lutar åt 4-rätters! Lite av varje så vi inte blir för mätta! När Ulf är inblandad i planering och matlagning , ja då blir det nåt utöver det vanliga....

Ja....så.....alla mina bloggvänner....och läsare....God fortsättning OCH Gott slut!
Marie
2008-12-30 @ 18:31:00
URL: http://virus.blogg.se/

God fortsättning eller.....hmmmm ähhh Gott slut :-) Framför allt - ha en himla trevlig nyårsafton!

Marie igen
2008-12-30 @ 18:32:09
URL: http://virus.blogg.se/

Glömde ju nyårskramen för sjutton :-)



Kramkram!

Ann
2008-12-30 @ 20:08:16
URL: http://dansann.blogg.se/

StorA Nyårs-Kramen-tillbaka till Er!!! Gott Nytt År Till Pålgård från Vikbäcken!!!!

Skogsnuvan
2008-12-31 @ 08:55:31

Stor gott nytt år kramen till dig. Själv behöver jag inte fundera på maten för idag ska det firas hos Ola. Tack för iår och ett speciellt tack för att du ordnade buggkursen som har glatt så många så mycket och specillt mig som nu kanske äntligen vågar bugga i Malung. Svårlärd och feg är jag men nu har jag i alla fall kommit en bit på väg tack vare dig. Jättekram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0