LYCKA TILL!.....

......säjer jag nu till resten av  min familj!

Först och främst LYCKA TILL! Till Paulin som ikväll drar kosan till Härnösand. Där hon imorron påbörjar sin utbildning till högstadielärare! Hon ska läsa på distans så hon kommer att åka till Härnösand ca 1 vecka varje månad. I 4½ år!!! Duktigt, duktigt Paulin! Du vet vad Du vill och genomför det också! Att Du dessutom har möjlighet att bo hemma mesta tiden, där du trivs allra mest och kan koppla av från studierna nån stund nu och då och gå ut i skogen med Tindra, vet jag att du tycker är värdefullt. Du är en tjej med huvudet på skaft och fötterna på jorden! Vilken perfekt kombination!!!

LYCKA TILL också till mina jaktkillar, Ulf och Daniel! I morron börjar det! Årets älgjakt! Nu får dom passa sej, älgarna (och björnarna) i skogen mellan Överammer och Köttsjön. Jag ser förstås fram emot att få fylla frysen med kött och köttfärs. Som vi kan  plocka fram senare i höst och vinter och då tillaga allehanda mustiga älgrätter. Mums!
Redan idag styr de sin kosa mot jaktstugan i Risåsen. De ska idag bo in sej, ha det årliga "inför jakten-mötet "och sen ha en avkopplande kväll med jaktkompisarna...för som sagt! Imorron börjar det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0