After work....

....har vi haft ikväll! Trevligt värre i all enkelhet!
Vi gick helt enkelt på Kaffestugan och åt god mat och drack lite öl och vin! Det började med att vi alla, på vår härliga avdelning, Bygg-och miljö skulle gå! Innan det var klart så hade flera från tekniska hakat på! Kul! En trevlig kväll!
Nu har jag kommit hem och är nu ledig två hela dagar. På fredag ska jag jobba ett par timmar sen är det ledigt igen tills på måndag morgon.
Imorron är det Valborgsmässoafton med brasor i varje by. Vi har haft sista-aprilbrasa i flera år tidigare. I år är vi bjuden till Bottnan på brasa. Få se sen om det blir en tripp  till Hällesjö på Folkets Hus. Där spelar Nightdrivers imorrnkväll. Å jag känner ju Patrik som spelar med dem. Så det vore kul att åka dit! Just nu ska jag  bara njuta av flera dagars ledighet!
carin
2008-04-29 @ 21:38:07

Ha en trevlige helg o ledighet!Själv far jag till Parkaden i Härnösand o dansar till Jannez i morron!Kram till er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0