Torsdagkväll.... ärtsoppa....bastu.... å Amanda......!

........Ulf ringde till mej på jobbet på eftermiddan :
 - Vad tror du om ärtsoppa med varm punch till middag?
Oooh! Härligt! Vilken torsdagmiddag va?
Vi åt ärtsoppa, skålade i varm punch och njöööt!
-Ska vi höra med Bernt och Ainy om vi kan låna bastun en stund?  sa Ulf!
Yes! Uhm ..... kan man må mera gott....!!!!
Vi bastade....blev bjuden på gott fika och ett glas vin  av mor och far och en trivsam pratstund med dem.
Paulin  och Tindra kom en sväng. De hade varit på  träning. Tindra hade skött sej alldeles ypperligt. Paulin är såååå stolt över Tindra . Jag tycker att Paulin ska vara såååå stolt över sej själv också. Tindra är duktig,  men mycket handlar om Paulins sätt att lära och träna henne.
Sen blev jag (som vanligt) , alldeles betagen när jag hörde Amanda på "Idol"...vilken tjej!
Hon kan vinna Idol  tror jag!
Mjuk och varm  i kroppen efter bastun  gick Ulf och jag hem och tittade på Per Morberg när han lagade till....tro det eller ej...- Ärtsoppa!!! 
"Wow! Är vi inne på nåt vis eller...?"
Nu ska vi i allafall gå och lägga oss och på vår lilla sovrums-tv  titta på "Allt för byn - reprisen" .
Jag vill titta på alla repriser av det ! Så de så!
Anita i Fisksjön
2007-09-28 @ 14:39:03

Jag åker flyg på måndag till skåne och blir borta en hel vecka. Ett snabbt beslut. jag är bjuden på massor med ställen och vi ska dansa och åka till danmark och gå ut och äta och ha det jättemysigt. Ser verklingen fram mot det. Ha en trevlig helg Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0