Skrapa bilrutorna.....


.........fick jag göra imorse.

Har skrapat rutorna en och annan morron tidigare i höst men i morse kändes det som att nu är det nåt på gång.......vintern!!!!

Det har varit fantastiskt vackra morgnar den här veckan när Tindra och jag gått för att hämta tidningen.

Det är liksom "på gång" att börja ljusna. Månen är halv men stark som en lampa. Luften känns klar........

Vintertiden som gör att mörkret kommer "pang bom " på eftermiddagarna och helt plötsligt gjort dagarna så korta då har å andra sidan sett till att morgnarna är så otroligt vackra.

Vintertiden gör ju faktiskt att jag dessutom känner mej lite piggare på morronen när jag kliver upp.

Det blir mörkt tidigt men då tänder vi ljusen tidigare istället och passar på att mysa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0