Biljetter.....

... till Allt för byn har vi nu beställt  tills den 19 januari. Vi är ett glatt gäng på 13 personer som ska gå tillsammans!
Jag, Daniel, Malin, Paulin, Anders, Mamma, Pappa, Sune, Katarina, Alexander, lilla moster Lisbet, Eva Ajax och hennes kille Tomas. Vi ser verkligen fram emot det. Vi ser förstås till att vi tillbringar ett par dagar och kvällar  i Stockholm runtikring också. Så vi får passa på att shoppa och roa oss ordentligt samtidigt. Nu gäller det att spara lite kosing. Det är ju jul strax före också.
Ulf väljer att stanna hemma. Först och främst så "tömmer"  vi så gott som hela östra Vikbäcken. Kan vara bra att nån är hemma och kollar alla husen. Det kan ju bli 25 grader kallt så där i januari månad. Sen är han lite fundersam om han klarar tågresa, föreställning, shopping och krogrunda  så där intensivt, med sin rygg och nacke.  Åsså har vi ju 4 hundar som inte kan lämnas hur som helst och till vem som helst....Jag förstår att Ulf väljer Vikbäcken.  Fast jag vill nog helst att han skulle följa  med.
Nu ska jag titta på 2 ½ män....en hel timme dessutom.  Den serien gillar jag !!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0