Kärleken.....

....... större är än alla ting,
ty den är ändlös, som en ring.
Må ni detta alltid minnas,
så ska lyckan hos er finnas.

Ja så hade jag skrivit på den tavla som jag gjort till Paulin och Anders som förlovade sej igår!!!


Grattis underbara, fina Paulin och Anders och varma lyckönskningar till förlovningen!!!


Tänk att min "lilla flicka" har vuxit upp, träffat sin stora kärlek och nu har förlovat sej. Det är så fantastiskt då jag ser hur förälskade de är i varandra och så fantastiskt kärleksfulla och omtänksmma de är mot varandra.
Samtidigt har jag lite svårt att fatta att mina barn är vuxna nu...... Jag menar jag känner mej likadan som jag har gjort de senaste 25 åren. Hur har tiden gått?

Jag, Ulf, Daniel, Malin, Birgitta (Anders mamma),  och hennes Mikael var bjuden till Paulin och Anders på en jättetrevlig förlovningsfest med superbt god mat, med en fantastiskt god tårta och en kärleksfull och mysig  kväll.
Den här fina tårtan och för att inte säja supergoda, hade Paulin bakat och bjöd på

Tindra hade förstås en egen förlovningspresent till matte och husse.


Två glada gratulanter:
 Jag och min söta svärdotter Malin

Då vi alla är lekfulla av oss så blev det förstås "Lapp i pannan" innan kvällen var slut.

Tack Paulin och Anders för en fin kväll att minnas!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0